Wielka Księga Standardów – Profesjonalna Recepcja w Klinice Medycyny Estetycznej i Gabinecie

Profesjonalne zespół to klucz do sukcesu Twojej kliniki lub gabinetu. Wielka Księga Standardów to kompleksowe rozwiązanie, które pomoże podnieść standardy usług, i wyróżnić się na tle konkurencji.

Dzięki Wielkiej Księdze Standardów dowiesz się, jak optymalizować procesy obsługi, jak przygotować personel do roli ambasadorów marki oraz jak skutecznie zarządzać relacjami z pacjentami, aby wracali do Twojej kliniki i polecali ją innym.

Dla kogo jest ten program?

Wielka Księga Standardów jest dla Ciebie jeśli jesteś właścicielem lub menedżerem klinik medycyny estetycznej lub gabinetu beauty, który chce podnieść jakość obsługi i zwiększyć lojalność pacjentów.

Każdy element metodologii zawartej w Wielkiej Księdze Standardów, jest stworzony w taki sposób by wyposażyć Cię w wiedzę i narzędzia, dzięki którym:

1. Wdrożysz nowe standardy obsługi – poznasz techniki i narzędzia wspierające Ciebie i Twój zespół w codziennej pracy. 
2. Podniesiesz jakość pracy recepcjonistów – wszyscy pracownicy recepcji będą lepiej przygotowani do swojej roli, co poprawi funkcjonowanie całej kliniki.
3. Wypracujesz skrypty rozmów – dzięki którym poprawisz komfort pracy pracowników recepcji i poziom obsługi w oczach pacjenta. 
4. Zwiększysz konkurencyjność kliniki na tle konkurencji – poznasz strategie, które wyróżnią Twój gabinet na tle konkurencji i przyciągną więcej lojalnych pacjentów. 
5. Wdrożysz procedury, które w znacznym stopniu wpłyną na satysfakcję pacjentów. Poznasz techniki profesjonalnej obsługi, które poprawią doświadczenie pacjentów w klinice. 
6. Opracujesz standardy, dzięki którym zwiększysz liczbę pacjentów powracających – dowiesz się, jak poprzez doskonałą obsługę i kontakt posprzedażowy budować lojalność pacjentów. 
7. Zwiększysz efektywność sprzedaży swojej i całego zespołu  nauczysz się, jak skuteczniej przekonywać pacjentów do umawiania wizyt i kontynuacji leczenia. 
8. Wdrożysz skuteczny system motywacyjny dla pracowników recepcji 
9. Otrzymasz gotowe wzory zakresu obowiązków, dress cody z możliwością wydruku i wdrożenia jako jeden z elementów standaryzacji.

Wielka Księga Standardów stanie się niezastąpionym narzędziem, które będzie wspierało Twoją recepcję przez lata, ułatwiając zatrudnianie i szkolenie nowych pracowników. 

Opinia o Wielkiej Księdze Standardów


„Magda, Ania – dziękuję jesteście ekspertkami. Ogromna wiedza, praktyczne wskazówki, praca z workbook, życzliwa atmosfera, wspaniałe towarzystwo, które nie konkuruje a skupia się na wymianie doświadczeń to wszystko przez ostatnie 3 tygodnie mi towarzyszy i sprawia, że czuję potrzebę więcej!”

Monika, Klinika Dethloff


Co znajdziesz w Wielkiej Księdze Standardów?

Rozdział 1 – Recepcja – serce każdej kliniki
Rozdział 2 – Ścieżka pacjenta
Rozdział 3 – Pierwsze wrażenie – robi się tylko raz
Rozdział 4 – Rola recepcji w sprzedaży
Rozdział 5 – Czynniki blokujące sprzedaż
Rozdział 6 – Obiekcje podczas rozmów telefonicznych
Rozdział 7 – Zatrudnienie pracownika recepcji
Rozdział 8 – Wizerunek
Rozdział 9 – Osobowość recepcjonisty/opiekuna klienta
Rozdział 10 – Rola i zadania pracownika recepcji
Rozdział 11 – Small Talk
Rozdział 12 – Reakcja na nietypowe zachowania
Rozdział 13 – Pomoc dla lekarzy i kosmetologów
Rozdział 14 – System motywacyjny dla recepcjonisty Q&A

Dodatkowo otrzymasz praktyczne narzędzia do pracy, w tym:

  • Iinstrukcje i ćwiczenia, dzięki, którym wypracujesz i wdrożysz standardy obsługi w klinice lub gabinecie.
  • szablony i materiały, np. „planner pracy recepcji”, „zakres obowiązków pracownika”, „dress code” – gotowe do wydruku i implementacji

Nie pozostawiaj jakości obsługi przypadkowi. Wdróż sprawdzone standardy już dziś!
Sięgnij po Wielką Księgę Standardów i stwórz profesjonalną, efektywną recepcję, która stanie się wizytówką Twojej kliniki.

Zainwestuj w rozwój swojego zespołu i zbuduj klinikę, do której pacjenci będą chcieli wracać.

Zamówienie

499.00

PLN

Zamów

Copyright © 2025  Przestrzeń Świadomego Biznesu WW Partners