Sprzedaż kosmetyków i pakietów w klinikach i gabinetach (Warszawa, 31.07.2025)
Rozwijaj z nami swój biznes Med Beauty w 2025 roku
Szkolenia Sprzedażowe dla Pracowników Recepcji, kosmetologów
Sprzedaż kosmetyków i pakietów w klinice to nie tylko transakcja, ale przede wszystkim umiejętność budowania relacji, diagnozowania potrzeb oraz dopasowywania produktów do stylu życia pacjenta. Współczesny klient oczekuje spersonalizowanego podejścia i uzasadnienia wartości produktów premium.
Szkolenie: Sprzedaż kosmetyków w klinikach i gabinetach
Podczas szkolenia uczestnicy:
- Nauczą się analizować potrzeby pielęgnacyjne pacjentów i proponować rozwiązania dopasowane do ich oczekiwań.
- Poznają psychologiczne mechanizmy podejmowania decyzji zakupowych.
- Dowiedzą się, jak rozmawiać efektywnie z różnymi typami klientów.
- Opanują 5-etapowy schemat skutecznej konsultacji zakończonej sprzedażą kosmetyków.
- Nauczą się technik storytellingu, które pomagają przekonywać do zakupu.
- Przećwiczą sposoby reagowania na najczęstsze obiekcje klientów i skutecznego uzasadniania ceny.
Szkolenie łączy teorię z intensywną częścią warsztatową, co pozwala na natychmiastowe wdrożenie nowych umiejętności w codziennej pracy.
Program szkolenia:
Część I
- Klient w centrum uwagi – analiza potrzeb pielęgnacyjnych.
- Psychologia klienta – jak rozpoznać ukryte potrzeby?
- Jak rozmawiać efektywnie z 4 rodzajami klientów?
Część II
- 5 kroków skutecznej konsultacji w klinice zakończonej sprzedażą kosmetyków.
- Personalizacja rekomendacji produktów na podstawie diagnozy i archetypu potrzeb klienta.
Część III
- Symulacja konsultacji kosmetologicznych z rekomendacjami pielęgnacji domowej.
- Sztuka storytellingu – jak opowiadać o produktach, argumentować wartość i cenę.
- Opracowanie scenariuszy rozmów sprzedażowych.
- Trening odpowiedzi na obiekcje klientów
- „Dlaczego tak drogo?” – Jak obronić cenę premium?
- „Nie wiem, czy to dla mnie.” – Rozwiewanie wątpliwości i budowanie wartości.
- „Nie lubię zmieniać kosmetyków.” – Jak skutecznie wprowadzać nową markę kosmetyków?
- „Nie mam czasu na pielęgnację.” – Jak pokazać prostotę i efektywność rozwiązań?
Zainwestuj w rozwój swojego zespołu i zbuduj klinikę, do której pacjenci będą chcieli wracać.