Efektywna Sprzedaż w Klinice Med&Beauty – intenstywny program szkoleniowy Edycja wakacyjna

Rozwijaj z nami swój biznes Med & Beauty w 2025 roku

Jeśli chcesz, by Twój zespół nie tylko wiedział, co sprzedaje, ale potrafił to robić z lekkością, pewnością i skutecznością — ten program jest dla Ciebie.

„Efektywna Sprzedaż w Klinice” – to 3-miesięczny program wdrożeniowy, który pomaga zespołom klinik i gabinetów medycyny estetycznej przekuć strategię w codzienne działanie – konsekwentne, skuteczne i oparte na wartościach marki.

Ten program to praktyczny warsztat i wdrażanie sprzedaży w realiach kliniki.
Uczymy, jak sprzedawać naturalnie, z poziomu eksperta, w ramach dobrze zaplanowanej ścieżki pacjenta.

Program został stworzony z myślą o klinikach i gabinetach, które:

  • chcą rozwijać kompetencje sprzedażowe zespołu (recepcji, kosmetologów, lekarzy),
  • potrzebują ułożenia lub uporządkowania procesu sprzedaży,
  • zmagają się z niską motywacją zespołu do rozmów o produktach, pakietach i usługach,
  • widzą, że potencjał pacjentów nie jest w pełni wykorzystywany.
  • Powtarzające się błędy w rozmowach telefonicznych…
    Zespół popełnia te same schematyczne pomyłki, mimo wcześniejszych szkoleń.
  • Pacjenci nie wracają na kolejne wizyty…
    Brakuje jasnej ścieżki obsługi i komunikacji wartości kolejnych kroków w terapii.
  • Nie wiesz, kto i gdzie „gubi” sprzedaż…
    Brakuje narzędzi do oceny i kontroli – wszystko opiera się na intuicji.
  • Zespół nie mówi o ofercie, bo „nie czuje się sprzedawcą”…
    Brakuje im pewności siebie, języka korzyści i zrozumienia, że sprzedaż to pomoc, nie presja.
  • Oferta kliniki nie jest w pełni wykorzystywana…
    Pielęgnacja, pakiety i zabiegi dodatkowe „leżą na półce”, bo nikt o nich nie wspomina.
  • Sprzedaż to dla zespołu temat dodatkowy, niecodzienna praktyka…
    Nie ma systemu, który spina wszystkie działania i rozwija je w czasie.

„Akademia Biznesu prowadzona przez Magdę Wójcik i Anię Wykurz była jedną z najlepszych decyzji, jakie podjęłam w kontekście mojego rozwoju zawodowego i osobistego. Cala Akademia to nie tylko merytorycznie dopracowany kurs, ale przede wszystkim praktyczny. Od pierwszego modułu czułam, że zdobywana wiedza naprawdę przekłada się na konkretne działania w mojej pracy. Magda i Ania to nie tylko świetne mentorki, ale również osoby z ogromnym doświadczeniem, którym dzielą się w sposób autentyczny i z ogromnym zaangażowaniem, a sama atmosfera towarzysząca spotkaniom to taka energia, która daje power do działania. Program kursu jest dopracowany i przemyślany prowadzi krok po kroku przez wszystkie kluczowe obszary od strategii i zarządzania zespołem przez marketing, sprzedaż, aż po mindset i organizację pracy.”

Natalia Sadowska, mClinic


„„Szkolenie pozwala na duży progres. Jest ogromnym wsparciem w ułożeniu procesów biznesowych. Wszystkie lekcje kursu składają się w logiczną całość i przeprowadzają krok po kroku przez każdy element. Workbook i zadania do wykonania są bardzo pomocne w przygotowaniu check listy obszarów do rozwoju. Dodatkowy atut szkolenia to cotygodniowe spotkania online. Polecam szkolenie każdej osobie, która poważnie myśli o rozwoju swojego biznesu.”

Monika Gajek, Gabinet Kosmetologii Profesjonalnej Lumiere


1. Standaryzację rozmów i spójną komunikację zespołu — Zespół pracuje na gotowych schematach i skryptach — w rozmowach telefonicznych nie ma już miejsca na przypadkowość.

2. Zaplanowaną ścieżkę pacjenta, która zwiększa powracalność — Każdy członek zespołu wie, co zaproponować pacjentowi dalej — rośnie liczba wizyt kontynuacyjnych i sprzedaż pakietów.

3. Narzędzia do kontroli i monitorowania pracy zespołu — Otrzymujesz checklisty, punkty kontrolne i system raportowania, dzięki którym wiesz, gdzie sprzedaż działa dobrze, a gdzie trzeba ją wzmocnić.

4. Wzrost zaangażowania zespołu w sprzedaż — Pracujemy z przekonaniami, pokazujemy wartość rozmów sprzedażowych — zespół czuje sens i pewność tego, co mówi pacjentowi.

5. Efektywnie wykorzystaną ofertę kliniki — Zespół potrafi mówić o produktach, pielęgnacji domowej, zabiegach dodatkowych — naturalnie, bez presji, z wyczuciem.

6. Realne wdrożenie strategii w codzienne działanie — Zespół nie tylko zna strategię kliniki — zaczyna ją stosować. Program to nie inspiracja, to codzienne, mierzalne działania operacyjne.

Start: 1 czerwca

Finał: 30 sierpnia

Czas trwania: 3 miesiące

Forma: online + warsztaty stacjonarne

Dla kogo: właściciele, menedżerowie, recepcja, kosmetolodzy i lekarze

  • 12 intensywnych tygodni szkoleniowych – każdy tydzień to 1 szkolenie warsztatowe online poświęcone konkretnej tematyce z zakresu sprzedaży, 
  • praca z workbookiem (wdrożeniowo i praktycznie) – tak by pozyskaną wiedzę przekuć w realne działania, 
  • zakończenie miesiąca szkoleniem stacjonarnym w Warszawie (opcjonalnie). Udział w szkoleniu stacjonarnym to 1000 zł netto od osoby. 
  • Cena udziału w programie to 2500 zł netto miesięcznie (udział do 5 członków zespołu). 
  • Cena za cały program to 7500 netto. 

Dołącz do nas i wspólnie rozwijajmy Twój biznes med&beauty! 

Zamówienie

9225.00

PLN

Zamów

Copyright © 2025  Przestrzeń Świadomego Biznesu WW Partners