Jeśli chcesz, by Twój zespół nie tylko wiedział, co sprzedaje, ale potrafił to robić z lekkością, pewnością i skutecznością — ten program jest dla Ciebie.
„Efektywna Sprzedaż w Klinice” – to 3-miesięczny program wdrożeniowy, który pomaga zespołom klinik i gabinetów medycyny estetycznej przekuć strategię w codzienne działanie – konsekwentne, skuteczne i oparte na wartościach marki.
Ten program to praktyczny warsztat i wdrażanie sprzedaży w realiach kliniki.
Uczymy, jak sprzedawać naturalnie, z poziomu eksperta, w ramach dobrze zaplanowanej ścieżki pacjenta.
Program został stworzony z myślą o klinikach i gabinetach, które:
„Akademia Biznesu prowadzona przez Magdę Wójcik i Anię Wykurz była jedną z najlepszych decyzji, jakie podjęłam w kontekście mojego rozwoju zawodowego i osobistego. Cala Akademia to nie tylko merytorycznie dopracowany kurs, ale przede wszystkim praktyczny. Od pierwszego modułu czułam, że zdobywana wiedza naprawdę przekłada się na konkretne działania w mojej pracy. Magda i Ania to nie tylko świetne mentorki, ale również osoby z ogromnym doświadczeniem, którym dzielą się w sposób autentyczny i z ogromnym zaangażowaniem, a sama atmosfera towarzysząca spotkaniom to taka energia, która daje power do działania. Program kursu jest dopracowany i przemyślany prowadzi krok po kroku przez wszystkie kluczowe obszary od strategii i zarządzania zespołem przez marketing, sprzedaż, aż po mindset i organizację pracy.”
– Natalia Sadowska, mClinic
„„Szkolenie pozwala na duży progres. Jest ogromnym wsparciem w ułożeniu procesów biznesowych. Wszystkie lekcje kursu składają się w logiczną całość i przeprowadzają krok po kroku przez każdy element. Workbook i zadania do wykonania są bardzo pomocne w przygotowaniu check listy obszarów do rozwoju. Dodatkowy atut szkolenia to cotygodniowe spotkania online. Polecam szkolenie każdej osobie, która poważnie myśli o rozwoju swojego biznesu.”
– Monika Gajek, Gabinet Kosmetologii Profesjonalnej Lumiere
1. Standaryzację rozmów i spójną komunikację zespołu — Zespół pracuje na gotowych schematach i skryptach — w rozmowach telefonicznych nie ma już miejsca na przypadkowość.
2. Zaplanowaną ścieżkę pacjenta, która zwiększa powracalność — Każdy członek zespołu wie, co zaproponować pacjentowi dalej — rośnie liczba wizyt kontynuacyjnych i sprzedaż pakietów.
3. Narzędzia do kontroli i monitorowania pracy zespołu — Otrzymujesz checklisty, punkty kontrolne i system raportowania, dzięki którym wiesz, gdzie sprzedaż działa dobrze, a gdzie trzeba ją wzmocnić.
4. Wzrost zaangażowania zespołu w sprzedaż — Pracujemy z przekonaniami, pokazujemy wartość rozmów sprzedażowych — zespół czuje sens i pewność tego, co mówi pacjentowi.
5. Efektywnie wykorzystaną ofertę kliniki — Zespół potrafi mówić o produktach, pielęgnacji domowej, zabiegach dodatkowych — naturalnie, bez presji, z wyczuciem.
6. Realne wdrożenie strategii w codzienne działanie — Zespół nie tylko zna strategię kliniki — zaczyna ją stosować. Program to nie inspiracja, to codzienne, mierzalne działania operacyjne.
Start: 1 czerwca
Finał: 30 sierpnia
Czas trwania: 3 miesiące
Forma: online + warsztaty stacjonarne
Dla kogo: właściciele, menedżerowie, recepcja, kosmetolodzy i lekarze
Dołącz do nas i wspólnie rozwijajmy Twój biznes med&beauty!
Copyright © 2025 Przestrzeń Świadomego Biznesu WW Partners